www.svedsketanky.cz http://xy.svedsketanky.cz/diskuse/ |
|
Dotazy ohledně koupě vozu http://xy.svedsketanky.cz/diskuse/viewtopic.php?f=37&t=372 |
Stránka 4 z 10 |
Autor: | karelvolvo [ úte 02. lis 2010 22:38:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotazy ohledně koupě vozu |
Je fakt že naftu rozlišuji tu lepší do D5 a tu horší do 460-ky a do té dávám na 20 l deci motorového oleje to mi kdosi před 15 lety poradil a nevím co to je porucha vstřikovacího čerpadla a i trysky se s tím poperou. Do D5 dávám VIF v zimě do obou |
Autor: | danik [ stř 03. lis 2010 18:49:22 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotazy ohledně koupě vozu |
No a teda kdyz benzin ve V40, tak jaky benzinak bez turba, ktery se do nich daval v letech tak 2002 - 2004, je nejspolehlivejsi? Jsou vsechny bez problemu vhodne k prestavbe na LPG? |
Autor: | flaksy [ stř 03. lis 2010 19:02:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotazy ohledně koupě vozu |
nejlepsi jsou prave s turbem nicmene pokud chces bez turba a predelavat to na LPG, tak mas na vyber z tri objemu: 1.6, 1.8 a 2.0 ... u tech 1.8 pozor, tam se davaly dva typy - klasicka volvi 1.8 a pak 1.8 GDI od mitsubishi (nebrat). Lisi se ve zdvihovem objemu a vykonu: 1.8 - 1783 ccm - 85 a 90kW 1.8 GDI - 1834 cmm - 90 a 92kW 1.6ka je slaba, 1.8 a 2.0 by mely dostacovat. S prestavbou na LPG by nemel byt problem. |
Autor: | Peťo [ stř 03. lis 2010 21:42:21 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Dotazy ohledně koupě vozu |
doporucujem V40 s motorom B4184S a najlepsie B4184S2-variabilne casovanie ventilov alebo B4204S, B4204S2 s turbom jednoznacne T4 B4194T Inak vedeli ste ze konstrukcne najpodobnejsie su 1,6tka B4164S a T4 su identicke akurat T4 ma vacsi objem bloku a turbo. Tesnenia hlavy su identicke. |
Autor: | MaTko161 [ ned 23. led 2011 22:27:31 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Ahojte. Popukujem po kupe V50, 96kW rok 2005. Kedze uz tu vela z vas ma dlhorocne skusenosti v jazdenim v tychtom krasavcoch mozete mi poradit. Neviem ci sa mam skor sustredit na pocet odjazdeneych km, kedze uz je to 5-rocne auto (180000km) a to je cas kedy sa jazdenky vecsinou zacinaju kazit. Kupit skor auto s mesiacom vyroby ku zaciatku alebo konca roka, alebo je to jedno? Dat si auto doviest alebo doverovat autam z SK a CZ popripade PL? Ako by bolo najlesie overit spolahlivost,stav, na co sa pozerat pri kupe? Iste mate niake vychytavky, na ktore miesta sa sutredit. Tak ak sa mozete podelit o nazory a skusenosti tak budem velmi rad. Alebo ak poznate niekoho kto predava, este lepsie. Zabudol som dolezitu info. Cena: max 8000 eur. bude sa dat? Inak uz zostava nieco podobne ale kvalita a design slabsi, Focus combi s tym istym motorom. |
Autor: | flaksy [ pon 24. led 2011 11:09:14 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
A co to je za motor těch 96kW? Ve focusu to byl 2.0 benzín, ale u Volva měly dvoulitry tuším 103kW a teď (nynější MY) mají 107kW. Jinak 92kW má 1.8 benzín. Každopádně být tebou, šáhnu po 2.4 a to buď 103kW a nebo 125kW. Spotřeba je srovnatelná s menšími objemy, neboť ty 2.4 se hezky sbírají odspodu, jsou pružnější - konstrukční výhody R5 vs R4 motorů a mají dostatek výkonu pro vůz dané velikosti. Jinak při 180tkm, pokud jsou pravdivé, tak: rozvody, filtry, olej v převodovce, čepy, silentbloky, tlumiče, stabilizátory, brzdové kotouče a desky (prostě si to zkontrolovat) ... do těchto věcí můžeš investovat, záleží na předchozím majiteli - jenže to je u všech aut, focuse nevyjímaje. Oproti focusu má ale Volvo lepší pozink kastle, kvalitnější materiály jak venku, tak uvnitř (uvnitř neskutečně). Jo za těch 8000 by se snad dalo, třeba toto bych prověřil: http://auta.yauto.cz/volvo-v50-2-4-odpo ... 56506.html |
Autor: | ..::philip::.. [ pon 24. led 2011 11:12:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
96KW je tusim 2.0D pro Nizozemi. |
Autor: | wrbics [ pon 24. led 2011 11:13:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
philip : to bylo 98 a pro francouzký trh D4204T2 , pouze v MY05 a 06 MaTko161 : A k tomu co napsal flaksy se nedá nic dodat |
Autor: | ..::philip::.. [ pon 24. led 2011 11:17:23 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
podle fordu se delal 2.0D i s 96kw, ale asi se tedy do volv nedaval. |
Autor: | wrbics [ pon 24. led 2011 11:22:09 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
jjj , ten dávali do mondea , ale ten je úplně jinej než ten od PSA co davali do Focuse |
Autor: | ..::philip::.. [ pon 24. led 2011 11:27:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
ajo...sorry, za to muzou 40-ti stupnove horecky. |
Autor: | wrbics [ pon 24. led 2011 11:34:16 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
to nic , od toho jsme tady , víc hlav víc ví Hlavně se z toho co nejdřív dostaň |
Autor: | flaksy [ pon 24. led 2011 11:53:35 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Kurňa to je nějaký divný den dnes, ne? Já počítám minuty až budu moct vypadnout z práce a šup domů do pelechu |
Autor: | ..::philip::.. [ pon 24. led 2011 12:03:17 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
ani nemluv...me to polozilo ve ct v noci. stabilni ctyricitky jsem mel do soboty. ted uz jen osciluji |
Autor: | MaTko161 [ pon 24. led 2011 20:06:29 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
sorry, ako ste sa dovtipili myslel som 2.0D tento motor sa nemontoval aj do focusa. tiez je zdielne peugeotu, nie? Tak ako, date mi niake tie rady do zivota s V50 2.0D? |
Autor: | ..::philip::.. [ pon 24. led 2011 20:30:49 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
benziny maji vykony 74, 92, 103, 125, 162kw nafty 80, 100 (98), 132kw dnes jsou tedy motorizace opet zmenene (kvuli S60/V60), ale toto platilo od MY04 do MY09, takze z 96kw jsou lehce usoudit ze mas 2.0D nebot 1.8 benzin by jsi v jete V50 urcite nezvolil. |
Autor: | wrbics [ úte 25. led 2011 10:03:28 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
MaTko161 : ano 2.0D se montoval do F.Focuse , pak do Peugeot , Citroen je to motor z jejich dílny = PSA . Ale má 100kw a pro francouzký trh má pouze 98kw , prý kvůli daním Co se týká tohoto motoru , tak je vcelku povedený ( kultivovaný chod , slušná spotřeba ) , no a má klasické mouchy ( problémy s EGR , s ventily ovládání turba , pak ojediněle se vstřiky , první verze měly ještě problém s alternátory , ale pokud majtel jezdil pravidelně do volva , tak by ho měl mít vyměněný ) = víc mě nenapadá , on to jistě ještě někdo doplní a snad Tě to nevystraší Pokud uvažuješ o ročníku 2005 , možno 04 , tak bych hledal motor bez DPF ( filtr pevných částic ) na 8mé pozici ve VINku je číslice 3 , což jsou vesměs V50 rv od 6/2004 do 5/2005 a má ještě o jednu klapku míň , která někdy bývá poruchová. Rozvody jsou dle Volva při 240 000km . |
Autor: | Dekky [ úte 25. led 2011 19:39:12 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
wrbics to zhrnul celkom dobre. ja len dodam, ze do roku 05 sa neda zmenit jazyk palubneho pocitaca na cesky. a este ti poradim, ze vybavy nie je nikdy dost, tak hladaj aspon momentum. jo a lepsia je prevodovka MMT6 ako M56. ked vyberas manual. moj sukromny nazor je, ze keby som ho kupoval dnes tak idem do D5 AWD s automatom, sumum, ale to sme uz niekde inde. P.S: ked chces strelim ti to moje. |
Autor: | MaTko161 [ stř 26. led 2011 21:23:26 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Diky za info, uvidime ako dopadne moj lov na Volvo. Chcem investovat tak do 8000 eur, takze to vypada na r.v 2005. S tou vybavou sveta pravda, mam niake tie poziadavky ale ozaj Sumum je asi to naj, a to by aj bral . No uvidime ci sa zmestim. |
Autor: | flaksy [ čtv 27. led 2011 7:27:25 ] |
Předmět příspěvku: | Re: Všeobecně o S40 II a V50 |
Summum mohu jen doporučit Šíbr je super, prosvětlí interiér. Dále pokud možno xenony, ať to líp svítí. Jinak je to celkem jedno, ona totiž už základní výbava obsahuje prvky, za které se jinde připlácí ... akorát u těch vyšších výbav se auto stará o majitele |
Stránka 4 z 10 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |